قرارگاه

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

شماره تماس اتحادیه : 35550016

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

قول بدهید!




رهبرانقلاب : نامزدها قول بدهند که باعقل،درایت و پشت کار عمل کنند،به مسأله اصلی کشور که اقتصاد است بخوبی بپردازند، از ظرفیت قانون اساسی استفاده کنند، حاشیه سازی نکنند و به دشمنان امتیاز ندهند.

رهبرانقلاب : قول بدهند به منافع بیگانگان به بهانه های گوناگون بیش از منافع ملت ایران اهمیت نخواهند داد. بعضی با این تحلیل غلط که به دشمنان امیتیاز بدهیم تا عصبانیت آن را نسبت به خودمان هم کنیم عملا منافع آنها را بر منافع ملت ترجیح میدهند.

رهبر انقلاب : آن کسانی که امروز با مردم حرف میزنند آنچه را که توانایی آن را دارند و مردم به آن نیاز دارند قول بدهند با عقل و درایت، از ظرفیتهایی قانون اساسی استفاده کنند.

رهبر انقلاب خطاب به نامزدها : جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروزتان را پخش کردند شرمنده نشوید/جوری وعده بدهید که اگر از شما پیگیری کردند نگویید عده ای نگذاشتند و نشد.

رهبر انقلاب : دشمنان میخواهند از این انتخابات تهدیدی درست کنند علیه نظام اسلامی در حالی که انتخابات فرصت بزرگ نظام اسلامی است.

رهبر انقلاب : دشمنان امید دارند که انتخابات یا سرد باشد یا دنبال انتخابات فتنه به وجود بیاورند کما این که در سال 88 به دنبال آن انتخابات پرشور فتنه درست کردند.

رهبر انقلاب درباره مسئله انتخابات آینده : رای به هر نامزدی در انتخابات، رای به جمهوری اسلامی است. رای اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است.

1392/03/14

دانلود جدول مرور سریع بیانات در مراسم بیست و چهارمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی

  • اتحادیه تبریز

نظرات  (۲)

سلام وبت خیلی خیلی عالیه اکه با تبادل لینک موافقی به من یه خبری بده
  • سرباز ولایت
  • ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم

    سید علی لب تر کند جان به فدایش میکنم

    اصلح آنیست که بیشترین نزدیکی به بیانات و خط رهبری داشته باشد وآن هم کسی نیست جز ....... در وبلاگم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی