قرارگاه

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

شماره تماس اتحادیه : 35550016

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دیدار با مسئولین

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی, روز پنجشنبه در محل قرارگاه فرهنگی سپاه عاشورا اعضای منتخب انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز در جلسه ای صمیمی با معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی سپاه عاشورا جناب سرهنگ هاشمی به بیان نظرات و دغدغه های خود پرداختند.

در این جلسه که با حضور ریاست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و جمعی از فعالین حوزه دانش آموزی برگزار گردید, دانش آموزان به بیان نکته نظرات و مطالبات خود پرداختند و نگرانی های خود را از مشکلات فرهنگی موجود در جامعه بخصوص در مدارس بیان کردند.

در ادامه برنامه جناب سرهنگ هاشمی ضمن استقبال گرم از بیانات شفاف دلسوزانه و شجاعانه دانش آموزان به سوالات آنها پاسخ داده و به بیان باید ها و نبایدهای کار در عرصه فرهنگ و نیز وظایف دانش آموزان در عرصه کنونی پرداختند و ضمن قدردانی از فعالیت های دانش آموزان فعال در حوزه فرهنگ فعالیت های آنها را تاثیر گذار و ارزشمند دانسته و به وحدت بیش از پیش میان بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مدارس تاکید کردند.



  • اتحادیه تبریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی