قرارگاه

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

شماره تماس اتحادیه : 35550016

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

کتاب

تازه‌ ترین توصیه رهبر انقلاب برای مطالعه
3 ویژگی اصلی کتاب عبارتند از اینکه اولا تاریخی بومی است. دوم اینکه تحلیلی و توضیحی است و سوم آنکه به زبان ساده و برای جوانان و نوجوانان نوشته شده است. گو اینکه هیچ کتاب بدون اشکال در برداشت و نوشتار نیست، اما تمام آنچه ذکر شد از این کتاب یک پیشنهاد خوب برای مطالعه تاریخ ساخته است.

نویسنده: جواهرلعل نهرو
مترجم: محمود تفضلی
ناشر: موسسه انتشارات امیرکبیر
موضوع کتاب: تاریخ
تاریخ چاپ: هجدهم - ۱۳۹۲
تاریخ چاپ: اول - ۱۳۳۸
شمارگان: ۱۰۰۰ نسخه
شابک:

۹۷۸-۹۶۴-۰۰-۰۲۲۵-۴


Unknown

امروز نهضت اسلامى در دنیاى اسلام شیعه و سنى نمی‌شناسد. شافعى و حنفى و جعفرى و مالکى و حنبلى و زیدى نمی‌شناسد. عرب و فارس و بقیه‌ى قومیت‌ها را نمی‌شناسد. در این میدان عظیم، همه هستند. سعى کنیم دشمن بین ما تفرقه نیندازد. همه با هم احساس برادرى کنیم، هدف را مشخص کنیم. هدف، اسلام است. هدف، حکومت قرآنى و اسلامى است. البته بین کشورهاى اسلامى مشترکاتى وجود دارد، تمایزهائى هم وجود دارد. هیچ الگوى واحدى براى همه‌ى کشورهاى اسلامى وجود ندارد. در کشورهاى مختلف، شرائط جغرافیائى، شرائط تاریخى، شرائط اجتماعى مختلف است؛ اما اصول مشترکى وجود دارد: همه با استکبار دشمنیم، همه با تسلط و سیطره‌ى خباثت‌ آمیز غرب مخالفیم، همه با وجود غده‌ى سرطانى اسرائیل مخالفیم.


بیانات در دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی جوانان و بیدارى اسلامى

۱۳۹۰/۱۱/۱۰

جهانی شدن!

جهانى شدن، اسم خیلى قشنگى است و هر کشورى فکر می کند بازارهاى جهانى به رویش باز می شود. اما جهانى شدن به معناى تبدیل شدن به یک پیچ و مهره اى در ماشین سرمایه دارى غرب، نباید مورد قبول هیچ ملت مستقلى باشد. اگر قرار است جهانى شدن به معناى درست کلمه تحقق پیدا بکند، باید کشورها استقلال خودشان- استقلال اقتصادى و استقلال سیاسى- و قدرت تصمیم گیرى خودشان را حفظ کنند؛ و الّا جهانى شدنى که دهها سال پیش از طریق بانک جهانى و صندوق بین المللى پول و سازمان تجارت جهانى و امثال اینها- که همه ابزارهاى آمریکائى و استکبارى بودند- به وجود آمده، ارزشى ندارد.

بیانات رهبری

27/2/88

پرونده های K.S

فیلم مستند « پرونده های K.S » براساس اسناد، تصاویر و افشاگری‌های «کورت ساننفیلد» مامورسابق سازمان مرکزی اطلاعات امریکا و تصویربردار انفجارهای برج‌های دوقلو ساخته شده است. این فیلم با ساختاری منسجم و صحنه‌هایی تکان دهنده پرده از رازها و نقشه‌های پشت پرده دولت سری ایالات متحده آمریکا و دروغ‌های بزرگ غرب در زمینه انفجار برج‌های دوقلو، پرونده‌های اتهام ساخت بمب‌های اتمی و سلاح‌های هسته‌ای و شیمیایی و بیولوژیکی به کشورهای استقلال‌طلب و مسلمان برمی‌دارد. «کورت ساننفیلد» به خاطر همین افشاگری‌ها در حال حاضر از زادگاه خود در ایالات متحده گریخته و در کشور آرژانتین پناهنده سیاسی است. در این فیلم تلاش شده در نهایت بی‌طرفی و بر اساس مستندات ارائه‌شده از سوی ساننفیلد وضعیت وی بررسی شود.

نادر طالب زاده با ابتکار خواندن پخش این فیلم در ایران گفت: ما فرصت خوبی در مراکز دولتی و غیردولتی داریم، ما در رسانه‌های خود باید میانبر بزنیم و ابتکار به خرج بدهیم. این فیلم از 10 فیلم اکشن جذاب‌تر است چون به سرنوشت ما بستگی دارد. اکنون که ما آنها را به خاطر جنایتشان به دادگاه نکشیده‌ایم باید در جنگ رسانه‌ای علیه آنها اقدام کنیم.

درخواست 40 شبکه تلویزیونی با زبان‌های مختلف خارجی برای پخش این مستند .
این اثر در کنداکتور ویژه شبکه یک پخش می‌شود.
این اثر سینمایی مستند با حمایت سازمان اوج در رسانه‌های جهان اکران می‌شود.

مراسم رونمایی ازاین فیلم ساعت 20 روز دوشنبه 18 شهریورماه در ایوان شمس ابتدای اتوبان کردستان برگزار می‌شود ...