قرارگاه

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

شماره تماس اتحادیه : 35550016

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

قرارگاه و زیارت عاشورا




نمایش فیلم «تنهای تنهای تنها» برای اعضای انجمن اسلامی

به گزارش روابط‎عمومی و امور بین‎الملل اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان امکان تماشای فیلم«تنهای تنهای تنها» در سینماهای حوزۀ هنری برای  اعضای انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان و خانواده‎های آنان  با 50درصد تخفیف فراهم شده است.
دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان مسابقۀ نقد این فیلم را در سه سطح دانش‎آموزان، مربیان و خانواده‎های اعضا برگزار کرده و در هر سه سطح به 3 نفر جوایز نفیسی را اهدا می‎کند.
این امر در راستای لزوم حمایت اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‌آموزان از فیلم‎های فاخر در حوزۀ ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی و به‎منظور پشتیبانی از این حرکت فرهنگی انجام می‌شود.
همچنین امکان اکران اختصاصی فیلم(ویژۀ مخاطبان اتحادیه) در تمام سالن‎های سینمایی و غیره، حتی در شهرهایی که فیلم هنوز اکران عمومی نشده با پرداخت هزینۀ توافقی امکان‎پذیر است.
«تنهای تنهای تنها» فیلمی ایرانی به کارگردانی احسان عبدی‌پور است که اولین بار در بهمن ۱۳۹۱ به نمایش درآمد.
این فیلم داستان پسربچه‌ای است که راهی سازمان ملل می‌شود تا پیام صلح ایرانیان را به رئیس‌جمهورهای جهان رسانده از حقوق کشورمان دفاع کند.

برای دریافت بلیط و کارت تخفیف 50 درصدی این فیلم به اتحادیه مراجعه کنید.

معرفی کتاب


کتاب «ریشه‌ها»
نویسنده: الکس هیلیمترجم: علی‌رضا فرهمند
ناشر: شرکت سهامی کتاب‌های جیبی (وابسته به مؤسسه‌ی انتشارات امیرکبیر)
موضوع کتاب: ادبیات
موضوع کتاب: تاریخ
نوبت چاپ: نهم
تاریخ چاپ: ۱۳۹۲
شمارگان: ۱۰۰۰ نسخه
تعداد صفحه: ۶۹۵ صفحه
شابک :

۹۷۸-۹۶۴-۳۰۳-۰۵۰-۶

مدت‌های مدیدی بود که رهبر انقلاب رمان خارجی را در سخنان عمومی خود پیشنهاد نداده بودند. در اشارات و توصیه‌های رهبر انقلاب به این آثار صرف‌نظر از ارزش‌های ادبی، معمولاً استفاده‌ی تاریخی و فرهنگی مدنظر است و در واقع رمان‌هایی از قبیل ریشه‌ها کاربردی فراتر و گسترده‌تر از ادبیات اثر دارد. رمان ریشه‌ها بیشتر از یک توصیه‌ی ادبی توصیه‌ای سیاسی برای تقویت تصویر ذهنی مردم است. ریشه‌ها کتاب جدیدی نیست و نخستین چاپ آن به بیش از ۳۰ سال پیش باز می‌گردد، اما برای جامعه‌ی جوان ما که شاید از تاریخ استعمار و سلطه‌گری غربی‌ها کمتر بداند آموزنده و خواندنی است.