قرارگاه

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

شماره تماس اتحادیه : 35550016

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

چند نما ...




دادن لوح تقدیر به مدیر دبیرستان سعدی برا نمایشگاه مدرسه انقلاب ...

برای دیدن عکسها در اندازه کمی بزرگتر رویشان کلیک کنید و اینا

  

پخش فیلم عمار در دبیرستان سعدی ... و ... جوایز برندگان مسابقات درون نمایشگاهی مدرسه انقلاب

 

یک جلسه انجمنی در دبیرستان سعدی ... روزی روزگاری 13 آبان 91

 

قرارگاه مدارس راهنمایی و آقای نوری زاده ... روزی روزگاری 13 آبان 91 در اتحادیه

 

روزی روزگاری 13 آبان 91

1392/03/22


جمعی از اقشار مختلف مردم صبح امروز با رهبری دیدار کردند...


رهبرانقلاب : بنده اصرارم بر حضور حداکثری ملت در انتخابات بخاطر این است که حضور قدرتمندانه ملت ایران باعث میشود که دشمن مایوس شود و فشار را کم کند و راه دیگری را دنبال کند.‬

: بحمدلله روال انتخابات تا امروز روال خوبی بوده و یکی از نقاط برجسته این است که گفتمان مردم، گفتمان قانون‌گرایی است / مردم در سال 88 از عدم تبعیت و لگد زدن عده ای به قانون ضربه دیده اند‬.

: کار صداوسیما در انتخابات،تهمت زنندگانی که میگفتند آزادی بیان نیست را خجالت زده کرد / البته بنده در زمینه آن مسائلی که آقایان مطرح کردند،مطالبی دارم که بعدا خواهم گفت.

: توصیه اول من حضور پرشور پای صندوق رای است، ممکن است بعضی بدلیلی نخواهند از نظام اسلامی حمایت کنند، اما از کشورشان که می‌خواهند حمایت کنند.همه باید بیایند/هرکس که انتخاب شد اگر دارای رای سدید و محکم باشد بهتر میتواند مقابل دشمنان و معارضین بایستد.

: در راه عزت و پیشرفت ایران،توکل به خدا اهمیت ویژه ای دارد/عده ای غافلند و در محاسباتشان کانه توکل بخدا جایی ندارد/این محاسبات مادی را مستکبران عالم بهتر از شما میکنند اما هر روز عقب میروند.


قول بدهید!




رهبرانقلاب : نامزدها قول بدهند که باعقل،درایت و پشت کار عمل کنند،به مسأله اصلی کشور که اقتصاد است بخوبی بپردازند، از ظرفیت قانون اساسی استفاده کنند، حاشیه سازی نکنند و به دشمنان امتیاز ندهند.

رهبرانقلاب : قول بدهند به منافع بیگانگان به بهانه های گوناگون بیش از منافع ملت ایران اهمیت نخواهند داد. بعضی با این تحلیل غلط که به دشمنان امیتیاز بدهیم تا عصبانیت آن را نسبت به خودمان هم کنیم عملا منافع آنها را بر منافع ملت ترجیح میدهند.

رهبر انقلاب : آن کسانی که امروز با مردم حرف میزنند آنچه را که توانایی آن را دارند و مردم به آن نیاز دارند قول بدهند با عقل و درایت، از ظرفیتهایی قانون اساسی استفاده کنند.

رهبر انقلاب خطاب به نامزدها : جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروزتان را پخش کردند شرمنده نشوید/جوری وعده بدهید که اگر از شما پیگیری کردند نگویید عده ای نگذاشتند و نشد.

رهبر انقلاب : دشمنان میخواهند از این انتخابات تهدیدی درست کنند علیه نظام اسلامی در حالی که انتخابات فرصت بزرگ نظام اسلامی است.

رهبر انقلاب : دشمنان امید دارند که انتخابات یا سرد باشد یا دنبال انتخابات فتنه به وجود بیاورند کما این که در سال 88 به دنبال آن انتخابات پرشور فتنه درست کردند.

رهبر انقلاب درباره مسئله انتخابات آینده : رای به هر نامزدی در انتخابات، رای به جمهوری اسلامی است. رای اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است.

1392/03/14

دانلود جدول مرور سریع بیانات در مراسم بیست و چهارمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی

گزارش تصویری

نمایشگاه یاران ولایت
برپایی نمایشگاه توسط : دانش آموزان انجمنی ههنرستان شهید رجایی,
با همکاری معاون پرورشی خود, جناب اقای خاکزاد,
مناسبت : 14و 15 خرداد ماه, و انتخابات ریاست جمهوری 92
مکان : هنرستان شهید رجایی, طبقه همکف ...











ایستگاه صلواتی

ایستگاه صلواتی به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی ...

صدا کمه؟ زیادش کنم؟ زیاده؟ کمش کنم؟ :D

ایشون که شیلنگ آب رو گرفته بچه درسخون و المپیادی ماست ... استاد ثنائی فر ;)

آموزش روش صحیح قرار دادن یخ در شربت! ;)

برا دیدن بقیه عکسها سری به ادامه ی مطلب بزنید ...

در دیدار با نمایندگان مجلس


رهبر انقلاب
: نامزدها مراقب باشند حرفی که میگویند، واقعی، صمیمی و متکی به اطلاعات درست و برآمده از زبان راستگو باشد. اینجور نباشد که برای اینکه مردم به ما رای دهند همه‌ی آنچه که ماورای ماست تخریب کنیم.

: ما واقعاً باید تشکر کنیم از همه‌ی نامزدها و آنهایی که صلاحیتشان احراز نشد و به قانون تمکین کردند.

1392/3/8



متن و لینک خبر



امروز دوستان زحمت کشیدند و پوستر هایی در مورد انتخابات(اصول رقابت سیاسی, برگرفته از بیانات رهبری) را اماده کرده و دم در ورودی اتحادیه نصب کردند. منم چندتا عکس ازشون گرفتم ...





اخم نکن, لبخند بزن برادر ;)

در مراسم میثاق پاسداری



رهبرانقلاب
صبح امروز درباره رفتار داوطلبان انتخابات در ایام تبلیغات: آنکه از پول بیت المال یا مشتبه به حرام بعضیها استفاده میکند نمیتواند اعتماد مردم را جلب کند‬...

: مردم نگاه کنند به اظهارات داوطلبی که میتواند برای کشور، آینده،عزت ملی،برای باز کردن مشکلات مردم، ایستادگی مقابل دشمنان و الگو کردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان جهان تلاش کند، به او رای دهند‬...

با اشاره به اظهارات اخیر آمریکایی‌ها: میخواهند مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند، چون اگرانتخابات پرشور باشد برایشان گران تمام میشود / همیشه جنجال میکنند و همیشه از ملت تودهنی میخورند و اینبار هم خواهند خورد‬...

: آحاد مردم با هم کدورت بیجا درست نکنند؛ این را من به همه بگویم ممکن است شما به یکی از نامزدها علاقمند بشوید رفیقتان به یک نامزد دیگر؛ این موجب نشود که شما در مقابل هم قرار بگیرید...



1392/3/6
لینک خبر

دانلود جدول | مرور سریع بیانات در دانشگاه امام حسین علیه‌السلام

یک نشریه و یک عکس

: نشریه تک برگ

کار شده توسط انجمن اسلامی مدرسه شهید مطهری ب

مسول انجمن : علی عباس نژاد

جهت دانلود کلیک کنید.


عکسی از بچه های اتحادیه و یکی از مربی قرارگاه, آقای عنایتی.

حالا اونجا بحث سر چی بود دقیق یادم نیست, اما فکر کنم ربطی به انجمن برتر داشت ...

و دبیر شورای استان, بهنام فلاح, که مشغول زنگ زدن و پیگیری کاراشون هستند. ارادت بهنام خان ...

هیچ‌کس از رأی من مطلع نخواهد شد.

«رهبری، یک رأی بیشتر ندارد. بنده‌ی حقیر مثل بقیه‌ی مردم، یک رأی دارم؛ این رأی هم تا وقتی که در صندوق انداخته نشود، هیچ کس از آن مطّلع نخواهد بود. حالا ممکن است آن کسانی که صندوق دست آنها است، بعد باز کنند، خط این حقیر را بشناسند، بفهمند بنده به چه کسی رأی دادم؛ اما تا قبل از رأی دادن، کسی مطّلع نخواهد شد. اینجور نیست که کسی بیاید نسبت بدهد که رهبری نظرش به فلان است، به بهمان نیست. اگر چنین نسبتی داده شد، این نسبت درست نیست.» ۱۳۹۲/۰۱/۰۱

گزیده‌ای از بیانات و توصیه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره انتخابات ریاست جمهوری در «کتابچه‌ی انتخاباتی KHAMENEI.IR» منتشر شد.

برای دانلود کتابچه به این لینک مراجعه کنید:      khamenei.ir