قرارگاه

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

شماره تماس اتحادیه : 35550016

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

نمایش فیلم «تنهای تنهای تنها» برای اعضای انجمن اسلامی

به گزارش روابط‎عمومی و امور بین‎الملل اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان امکان تماشای فیلم«تنهای تنهای تنها» در سینماهای حوزۀ هنری برای  اعضای انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان و خانواده‎های آنان  با 50درصد تخفیف فراهم شده است.
دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان مسابقۀ نقد این فیلم را در سه سطح دانش‎آموزان، مربیان و خانواده‎های اعضا برگزار کرده و در هر سه سطح به 3 نفر جوایز نفیسی را اهدا می‎کند.
این امر در راستای لزوم حمایت اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‌آموزان از فیلم‎های فاخر در حوزۀ ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی و به‎منظور پشتیبانی از این حرکت فرهنگی انجام می‌شود.
همچنین امکان اکران اختصاصی فیلم(ویژۀ مخاطبان اتحادیه) در تمام سالن‎های سینمایی و غیره، حتی در شهرهایی که فیلم هنوز اکران عمومی نشده با پرداخت هزینۀ توافقی امکان‎پذیر است.
«تنهای تنهای تنها» فیلمی ایرانی به کارگردانی احسان عبدی‌پور است که اولین بار در بهمن ۱۳۹۱ به نمایش درآمد.
این فیلم داستان پسربچه‌ای است که راهی سازمان ملل می‌شود تا پیام صلح ایرانیان را به رئیس‌جمهورهای جهان رسانده از حقوق کشورمان دفاع کند.

برای دریافت بلیط و کارت تخفیف 50 درصدی این فیلم به اتحادیه مراجعه کنید.

  • اتحادیه تبریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی