قرارگاه

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان تبریز

شماره تماس اتحادیه : 35550016

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید


به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان، حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان با بیان این که اتحادیه براساس سند چشم‌انداز 10 ساله فعالیت میکند و اکنون پایان ششمین سال این برنامه است، افزود: دو مأموریت نیروسازی و جریان سازی در دستور کار قرار دارد که برنامههای سالانه بر این اساس تهیه و اجرا می شود.

 

دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان بیان داشت: اساس به وجود آمدن یک تشکل پرورش انسانها و نیروسازی است، نیروهایی که قادر باشند متناسب با شرایط فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مناسبترین موضع‌گیری را داشته باشند.

علامتی گفت: رسالت اصلی تشکل، نیروسازی است و جریانسازی هم در سایه نیروسازی اتفاق می‌افتد.

وی اظهار داشت: اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان تشکلی برخاسته از متن دانش‎آموزان مسلمان و انقلابی ایران اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب با عنایت ویژه حضرت امام خمینی(ره) در13 آبان1358 اعلام موجودیت کرد و اصلی ترین رسالت آن "زبده شناسی و زبده پروری" و "کادرسازی و نیروسازی برای انقلاب" و یا به تعبیری تربیت عناصری مؤمن و کارآمد برای ایفای نقش در عرصه‎های مختلف مورد نیاز و ضرورت نظام اسلامی است.

 

دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان افزود: این تشکل دانش‌آموزی با نگاه اکتشافی در صدد جذب بهترین ایده‌ها و جریانها است تا بتواند به نظام آموزش و پرورش کمک کند.

وی با بیان این که اتحادیه از پشتوانه فکری قوی برخوردار است، تصریح کرد: اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان با نظارت عالیۀ نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری فعالیت میکند و دانش‌آموزان با یک واسطه به مقام معظم رهبری متصل می‌شوند.

  • اتحادیه تبریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی